Søg
Filters

Reklamation

Reklamation

 

Når De handler på hannesbrugskunst.dk så ydes der to års (24 måneder modtagelsen) reklamationsret i henhold til købeloven. Du kan derfor få pengene retur, afslag i prisen eller varen repareret eller ombyttet. Løsningen vil vurderes ud fra den konkrete situation. Det er en forudsætning for reklamationens berettigelse, at skaden ikke er sket efter kundens modtagelse eller er opstået ved forkert brug.

Findes reklamationen berettiget refunderes et rimeligt beløb for Deres fragtomkostninger. Det er vigtigt, at De kontakter os på kontakt@hannesbrugskunst.dk inden De sender

Varen skal sendes til

Løvkvist Brugskunst IVS
Lemvigvej 10
8940 Randers SV

Når De sender varen retur til os, så er det vigtigt, at varen sendes i forsvarlig emballage. Husk derudover kvittering for afsendelsen, så Deres fragtomkostninger kan refunderes.

 

Derudover kan vi tilbyde, at behandle reklamationer ved personligt fremmøde på følgende adresse mandage og torsdage i tidsrummet 16.00-19.00

Lemvigvej 10
8940 Randers

 

Klagerettigheder og Klageadgang:

Som kunde eller anden modtager af en vare fra Hannes Brugskunst, kan du altid kontakte vores kundeservice, hvis du har klager over en vare som er købt hos os. Vores kundeservice kan kontaktes på butikkens tlf: (+45) 26 52 53 61 eller mail: kontakt@hannesbrugskunst.dk. Som kunde har du desuden også andre muligheder for klageangivelse. Se nedenfor:

  •          Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning. Adresse: Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby.
  •          Center for klageløsning: www.forbrug.dk
  •          EU-Komissionens online klageportal. Husk at angive butikkens mail: kontakt@hannesbrugskunst.dk, ved indgivelse af en klage. 
             Dette er kun relevant hvis du har bopæl i et andet EU-land. Følg linket: http://ec.europa.eu/odr.

Forbrugerklagenævnet. Følg linket for at indgive en online klage hos forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx